Cannola infurnati.

Ingredienti per 20 cannoli circa: 500 gr. di farina per il ripieno, 150 gr. di zucchero, 1 litro di latte, 125 gr. di strutto (saimi), 100 gr. di amido, 5 gr. di ammoniaca, 250 gr. di zucchero, acqua o latte un buccia di limone, diavolina (ciminu).

Comu si priparano:

Si piglia la farina e si frisculia cu la saimi (nun nni la squagliati!). Si cci iunci lu zzuccaru e l'armonia e s'impastanu tutti cosi iuncennucci o acqua debbita o latti debbitu. La pasta ava essiri dura, ma s'avà putiri travagliari. Pigliati lu mattarellu e faciti 'na beddra sfoglia e tagliatinni tanti quadrati. Po' pigliati li canni, di la grannizza di circa 15 cm.; stricaticci tecchia di sugna pi ‘un mpiccicari e 'ntrusciatili cu la pasta tagliata a quatratu. Mittitili nna li tigli e 'nfurnatili nna lu fumu (meglio si è a ligna) beddru casdu.  Ogni tantu taliatili 'mpazzica s'ampanu! A'na mezzurata li cannola su pronti. Priparati sparti la crema, comu quannu faciti la cassata. Squagliati l'amitu e lu zzuccaru cu latti (meglio si è di crapa, ca ci duna ddru sapuri originali) e mittiticci la scorza di lu limiuni pi livaricci lu sapuridi l'amitu. Arriminati sempri.'mpazzica la crema piglia e fa fetu di bon'arma e quannu è fridda inchinti li cannola. ‘Ncapu mittitici tecchia di zzucaru a velu e lu ciminu e bon appetitu!

 Come si prepara:

 Prendete la farina e aggiungete lo strutto amalgamandolo il composto con le mani; unite quindi lo zucchero, l’ammoniaca e a poco a poco l’acqua tiepida o il latte. Con un mattarello stendete la pasta e fatene dei quadrati. Prendete delle canne della lunghezza di circa 15 cm. E dopo avervi passato sopra dello strutto arrotolatevi con la pasta che avete già tagliato a quadrati. Quindi infornateli a 180° e fate attenzione a non farli bruciare. Per il ripieno Fate sciogliere l’amido e lo zucchero con il latte ed aggiungetevi la buccia di un limone. Quindi mescolate sempre fino a quando la crema sarà densa. Fatela raffreddare, riempire i cannoli, spolverare con zucchero a velo ed aggiungervi un po’ di diavolina.